tisdag 30 december 2008

Tack för allt!

Till alla våra nära och kära. (även de nära som bor lite längre bort!)
Tack för allt!

Det blev en fröjdefull jul trots allt och peppar peppar fick vi alla vara någorlunda friska.

Extra kul var det att Maja klarade av en julafton i ett häst hus med en massa hundar och en katt.
Det gjorde så att julen blev extra komplett. Att vi fick ha alla våra barn hos oss på en och samma gång.
Till alla mina små och min fru: Jag älskar er!!!


Nu stundar det ett nyår och förhoppningarna på att 2009 ska bli bättre än 2008 är väl i rådande ekonomiska kris, ganska små! Trodde inte att något år kunde vara sämre än 2007, men jag hade (inte helt oväntat) fel igen. När jag tittar tillbaka över de gångna 2008 längtar jag tillbaka till 2007 igen. Sist försökte jag spränga bort 2007 med de sista pengarna jag hade kvar på fyrverkerier. Det gick ju inge bra. I år blir det inte någon raket alls.
Men det brukar finnas gott om andra runt omkring som ändå skjuter en massa och då kan man passa på att njuta av deras.....

Något som jag ska klara av 2009 är att starta eget bolag. Vi får väl se hur det går? Ska försöka få ihop de 900kr (via nätet, om man skickar in det kostar det 1700kr??) som det krävs att registrera enskild firma. Sen är man ju ett steg närmare den världen. Resten av året tar vi som det kommer....det finns ju inte mycket mer jag kan göra för att ändra på det. Åren kommer och går, hur mycket jag än försöker bromsa ner det lite för att hinna med.

Jag önskar alla jag känner ett riktigt gott nytt år och hoppas att det nya året passar er bättre!! Vi syns därute någonstans 2009.

Ett stort tack till alla som fanns där, ställde upp och stöttade oss när Nea föddes. Speciellt till Kina och Göte som närvarade de första hemskaste timmarna på sjukhuset. Vi behövde verkligen er!

Innan jag slutar vill jag passa på att rikta ett extra stort tack till två personer som alltid ställer upp och finns där lite extra för mig/oss. Pappa (Johan) och Pappa (Benge). Utan er hade vi inte klarat av 2008 alls. Tack så otroligt mycket för allt ni gör!

//micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar