torsdag 8 april 2010

Jag är ARG!!!!!

Jag är så arg så jag set rött just nu!

Varje, varje dag så säger jag till Tim många, många gånger att han ska sitta ordentligt i soffan. Ändå så far han upp och ner fram och tillbaka i soffan. Jag talar om för honom att han kan skada sig.. men det är som det bara blåser rätt igenom!!!!!

Idag hade jag sagt till honom 3 gånger att sitta ordentligt i soffan, och.. rätt som det är hör jag en jäkla duns och rusar in. Han har trillat på huvudet ner från soffan. Ja, jag blev så jäkla rädd men samtidigt så rasande ARG.. då jag som sagt bett han att sitta ordentligt innan.

Jag kunde helt enkelt inte tycka synd om honom!

Jag känner mig självklart som ett monster, men hur i hela fridens namn ska jag få honom att förstå?????

Dom här diskussionerna tar aldrig slut känns det som.. man tjatar om samma saker varje dag, men det når aldrig fram!

//Malin

2 kommentarer:

  1. Våra pojkar har också svårt att bara sitta i soffan, de vill helst brottas, hoppa, mm...men som sagt...Tim lärde sig säkert nått av dagens fall....om inte så kan du ju påminna honom om vad som kan hända om han inte sitter ner. Då minns han nog.

    SvaraRadera
  2. han är helt normal man kan inte sitta still i den åldern njut att han har förmågan att hoppa istället ;-)

    SvaraRadera