tisdag 21 april 2009

Uppdatering..

I torsdags åkte Tim till sin pappa.

Lilla Max kom till oss och ville denna gången prompt sova över. Vi väntade in i det sista med att ringa mamma och meddela ifall han skulle ångra sig, men inte.. han ville stanna. Det gick jätte bra och han vaknade inte en enda gång under natten.


I fredags kom en gammal lumpar kompis till Micke och dom var ute och körde motorcykel. Premiärturen för detta året var det bestämt för Micke..

Micke och Emil

Jag fick en snabbvisit av Lollo som dessutom fyllde år.
Och det var idag två år sedan vi köpte huset.

Senare framåt kvällen så åkte Micke med Roger till Norrköping. Roger skulle ha styrelsemöte med sitt företag och Micke var medbjuden. Dom hade det jätte trevligt med spabad, golf, god mat och så klart fest.

Min mamma kom hit och sov över här.
Vi grillade och pratade skit. =0)

På lördagen fyllde Hampus 13år. (min bonus bror)
Så Nea och jag fick gå dit själva på kalas.
Vi firade även min far som fyller år den 27/4.


Hampus




Lilla Alice

Hanna

Hannas Simon

Mikael, Annie, Mijo och Liam


Farmor


Farfar

Nea med sin morfar

Efter kalaset åkte jag och Nea ut till mamma och Göte för att sova över där. Vi åt grillat igen som så klart var jätte gott.. MEN det godaste den kvällen var kräftorna som vi åt sen. =0)

Nea busig som bara den..

På söndagen körde Roger ut Micke till oss när dom kom tillbaka.
Jag var med Göte en liten runda i skogen och tog in ved.
Pust.. vad det var jobbigt! Jag har inte varit med ute på ett par år nu så det var extremt kämpigt. Jag gillar annars att hjälpa till i skogen så det får bli snart igen.

Vid 18 tiden hämtade vi Tim hos hans pappa.
Därefter var det dusch för allihopa, lite mys och sen sängen.

Igår (måndag) var det förskola för Tim och jobb för Micke.
Han jobbade sent så jag sa väl typ hej och godnatt ungefär samtidigt när han kom hem.

Idag var Micke, Nea och jag inne och storhandlade på Maxi på förmiddagen medan Tim var på förskolan. Sen jobbar han sent idag med.. Han kom hem för en stund sen för att äta men ska snart åka ut till jobbet igen. Det blir nog att jobba hela natten för den stackaren.

//Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar