torsdag 2 april 2009

Vad ska man säga..?! =0)

Igår satt Tim vid tv:n och fick då se Leila.
(på reklam tror jag att det var)
Denna killen är helt såld på Leila och har varit det sen någon gång -08. Alla program med henne vill han se.. Och är det för sent på dagen så spelar jag in det till honom.

Det började -08 med att hon fixade mat till nyårs fest på tv:n och vi satt och små tittade på det. (han gillar matlagnings program)
-Å.. titta mamma vilken fin människa.
Hon är så fin med sitt smink och sina stora fina örhängen.

Ja, åter till igår då.. Tim säger:
-Jag önskar att Leila var min mamma.

-Men om Leila var din mamma så skulle jag aldrig fått träffa dig och gosa med dig.

-Nä, det är klart.. Nu får det va så här då.
Men jag älskar dig såklart mamma. =0)

//Malin

1 kommentar:

  1. Hihihi, gud vad underbart! Jag är också ett mycket stort fan av Leila kan du hälsa Tim!

    Kram frida

    SvaraRadera