onsdag 12 maj 2010

Facebook

Jag hann inte vara med i Facebook särskilt länge förrän jag gick med i gruppen "Vi som hade ett liv innan Facebook". Tyckte faktiskt att den gruppen var helt klockren..

Jag kommer ihåg hur jag skrattade åt Karin som inte hann innanför dörren här förrän hon skulle kolla Facebook. Och det var inte en gång på en kväll utan hur många gånger som helst. Den där skiten skulle jag aldrig gå med i sa jag och kunde absolut inte förstå vad det var som fängslade henne så. Idag vet jag.. (ska tillägga att Karin inte är lika beroende idag ;) )

Ni som jag är vän med på Facebook har kanske sett att jag är borta!?!?
Jag har avaktiverat mitt konto.. för tillfället i alla fall.
Dels för att det tar för mycket av min tid men framförallt så blev jag så trött på allt strunt runt många människor i mitt liv. Jag vill
INTE ha med dessa energikrävande att göra, så jag tog en paus från Facebook nu. Jag kanske kommer tillbaka i morgon, nästa vecka, en månad eller helt enkelt aldrig. Vi får se..

Men det har varit jobbigt dessa två veckor som jag nu varit utan. Jag kan faktiskt jämföra det med att sluta röka. Jag har ju alltid datorn igång och därmed Facebook och så fort man kunde så kollade man till läget. Hade även i mobilen nu in i det sista.

//Malin

1 kommentar:

  1. jadu Malin hur blev livet;-) därtill trodde vi det hade hänt dej nåt när du försvann.
    Kramar Yvonne

    SvaraRadera