måndag 31 maj 2010

Lite ledsen..

Jag måste erkänna att jag känner mig lite ledsen för tillfället.
Min dotter vill inte göra någonting med mig..

I början tyckte jag det var skönt och gulligt att hon ville va med pappa hela tiden. Att det bara är pappa som får hjälpa henne trots att dom inte träffas så mycket som hon och jag gör.
Men nu är det inte bara när pappa är i närheten som det var innan utan även när han har åkt till jobbet.

Jag får inte byta blöja, torka henne efter maten, ligga bredvid henne i sägen (hon sparkar bort mig). Får inte pussa och krama henne så mycket som man fick innan vilket jag tycker är det bästa som finns.. att gosa med barnen å snusa på dem. Dom luktar så himmelskt gott.

Så.. jag är jätte ledsen!
Detta är helt enkelt en jätte jobbig fas att ta sig igenom med henne och det gör extra ont i mig då vi kämpat som f-n med att jag skulle få va hemma med henne så här länge. Jag har nämligen separationsångest efter vad som hände henne vid födseln.

Jag hoppas så innerligt att det ska försvinna fort!

//Malin

1 kommentar:

  1. förstår hur du känner:( men se det som så att hon har en helt natulig utveckling och börjar frigöra sej! du är närmast så du åker först:( hon kommer tillbaks bara du vågar släppa lite till Micke och backa nu kommer hon att fråga efter dig igen...
    Kram och lycka till

    SvaraRadera