torsdag 29 juli 2010

Lyckan fortsätter...

Ja som sagt, lyckan består!!

Igår när vi skulle gå och lägga oss och barnen, påpekar Maja att hon har lite ont i halsen.
Vid en närmare titt så har hon 2 jättestora mandlar och dessutom 3 stora vita prickar på varje sida.

Jaha, halsfluss på gång då kanske? Men ingen feber. Hon får lite alvedon och nässpray för att lätta av på trycket så hon kan sova.

Idag har hon verkat relativt pigg, men framåt eftermiddagen kom febern. Nu har det regnat hela dagen så det har varit en ganska bra sitta inne dag! Nu har febern stigit till 38.7 senaste vi tittade och det kommer förmodligen bli en tur till någon form av läkarmottagning.

Som om nu inte detta räcker så hittar jag Max sittandes i trappen och ser lite hängig ut. Vad är det? frågar jag.

Vet inte säger han mycket tyst, men jag mår lite illa.....???

Jag har inte några bra ord att fortsätta detta inlägg med utan kan bara säga att just nu är Max och Malin på toa och jag vet inte hur det ligger till? Fortsättning följer kanske...

Helvete!!!!!!!!!

//Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar