fredag 29 maj 2009

Saknar min Tim!

I förgår kväll körde jag Tim hem till hans farmor och farfar för dom skulle påbörja sin resa mot Grekland på natten.

Det var en mycket nervös Tim som jag lämnade ifrån mig.. fast han var ändå rätt bra på att dölja det. Nån mat fick vi inte i honom här fastän han hade fått sin önskan om maträtt. Bandspaghetti och köttfärssås. Men farmor hade lyckats få i honom lite senare i alla fall.

Långt senare på kvällen ringer en liten kille hem hit och vill säga gonatt.. Det gör han aldrig annars. Farmor berättar då oxå att han har varit lite lös i magen. Stackaren hade ju resfeber så det var ju inte så konstigt.

Igår vid lunchtid så ringer han från Grekland.. jätte mallig!
Resan hade gått bra sa han. Det hade gjort lite ont i öronen när dom landade med flyget fastän han hade fått nässpay och tuggummi för han är lite förkyld. Dom bor jätte nära både poolen och havet sa han så där malligt och dom skulle alldeles strax gå å bada.

Ja, vi får väl se om han hinner ringa mig mer under resan eller om vi helt enkelt bara ses igen på fredag.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar