måndag 18 maj 2009

Supertack!


Till alla fina gratulationer som jag fått idag. Det är konstigt ju äldre man blir ju mer verkar det som om folk tycker det blir viktigare att komma ihåg och påpeka för en att man fyller år? Det var nästan ingen som gratulerade mig när jag fyllde 28 år men nu när man fyller en minst lika meningslös ålder 32 år så haglar det in sms, facebook, msn, mejl, bloggar och telefonsamtal. Jag tackar ödmjukast att alla är så måna om att berätta för mig att jag blivit ett helt år äldre igen... =)

Dessa fantastiskt blommor fick jag av Karin.



2 Speciellt stora för mig är klart min frukost på sängen av Malin, Tim och Nea och när Maja och Max ringer och sjunger för mig efter dagis. Det värmer något så otroligt mycket att få höra och vara nära barnen. Det är först nu när man har egna barn som gör sådana saker som jag inser och faktiskt kan förstå varför ens egna föräldrar alltid tycker det är så bra om man bara ringer en liten signal. Den betyder så mycket!
Tack alla mina älsklingar, ni är det bästa pappa/bonus Micke har!

//Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar