torsdag 25 mars 2010

Trött på sjukdomar

Här sitter jag med pyjamas på mig fortfarande och klockan är 3 på eftermiddagen. Jag kommer inte riktigt igång idag..
Jag är alldeles för trött och hängig.

Tim har åkt till sin mormor idag som dom två kom överens om i måndags. Han kommer hem i morgon igen.

Nea är fortsatt sjuk och jag har tappat räkningen på hur många veckor det är nu. Den sista sjukan nu har jag inte en aning om vad det är?? Hon har utslag som kliar och har haft det ett tag nu med feber av och till. (det är inte vattenkoppor)

Hon tål ingenting nu och hålls åter igen ifrån allmänheten ute..
Jag håller tummarna varje dag Tim kommer hem från skolan att han inte ska dra med sig några sjukdomar hem. Och jag håller tummarna så hårt jag bara kan att inte Maja eller Max har någon som helst förkylning eller liknande när dom kommer i morgon, för Nea lär få det direkt eftersom vi inte är vana vid varandras baciller och garanterat börjar våra resor till Barnakuten igen.

Nu får det faktiskt vara nog!

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar