torsdag 25 mars 2010

Tranedagen!

Idag missade Tim att kolla den upphängda raggsockan när han super yrvaken och trött steg upp. Istället satte han sig vid datorn ovetandes om att det hängde godis vid hans säng.

När jag kom upp och såg detta så frågade jag honom om han missat något på sitt rum??

Han la misstänksamt ifrån sig lurarna till datorn och gick smygandes mot rummet när han kom på att det var.. TRANEDAGEN!!!!

Han sken som en sol när han stack ner handen i sockan för att upptäcka att det även i år låg GODIS i sockan.. mitt på en vardag som han uttryckte sig.

Nea förstod inte så mycket av det hela.
Hon knöt bort sockan som trillade i golvet och struntade i det.. *fniss*
Hon och jag smaskar på det efter maten sen istället.

Tänkte göra lite våfflor dagen till ära och hoppas att det går bättre det här året än förra!

Om det är någon som vill läsa om mitt misslyckande förra året så är detta länken dit..
http://familjengranath.blogspot.com/2009/03/fniss.html

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar