måndag 2 mars 2009

Detta väder!

Idag velade jag länge om jag skulle gå bort med Tim till förskolan eller inte eftersom Nea var himla gnällig. Jätte snorig och hostig. Men jag bestämde mig tillslut att gå. Lite frisk luft för Skrulltan blir nog bra. Hon ligger så gott inbäddad i vagnen så..

Men nu ångrar jag det bittert!
Det ösregnar ute och är så där höst äckel väder, typ. Måste gå om ca 30min för att hämta honom och jag fryser bara jag tänker på att gå ut idag. Ändå är jag alltid fullt påklädd med termobyxor osv.

Det är säkert de sömnlösa nätterna som sätter sina spår.. Fast jag är rätt frusen annars oxå. Vill helst ha raggsockar hela tiden när jag ränner runt här hemma.

Det blir nog att elda lite i öppna spisen när vi kommer tillbaka =)

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar