lördag 28 mars 2009

Full fart..

Mmm..
Idag ställde jag klockan på 06.00.
Ja, jag vet.. skit tidigt för en lördag morgon.
Gick upp och började att baka en sockerkaka, dels för att vi ska fira Maja lite idag med min pappa m. familj som var sjuka sist när vi hade kalas. Och sen behövde jag lite sockerkaka till Tim som skulle ha en tårtbit med sig till gympan idag.

Egentligen har han gympan på onsdagar men dom ska ha uppvisning imorgon och därför har dom genrep idag. Dom skulle även fika på tårta för GF Spänst fyller 60år. (tror det var 60år..) Så det var bara att fixa till lite mjölkfritt så att han oxå får fika tårta som dom andra. =0)

Han är verkligen inte svår bland mycket folk Tim..
Så fort vi kom in i den stora gympasalen (för det är inte i den som dom brukar vara i) så pinnar han i väg. Jag ser honom springa bort till studsbrädan och studsar upp på plinten. Inga svårigheter det inte.. Och så höll han på om och om igen så det var bara att åka därifrån.

Nu ska jag hinna med att städa lite innan jag ska hämta honom igen för nästan direkt därefter så är det lunch och sen kommer gästerna.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar