söndag 8 mars 2009

Underbara avslut!

Jaha, så var det ytterligare ett underbart avslut på en ganska fin helg.

Malin har städat och tagit hand om Nea medan jag satt med MGS jobb. Det drog ut på tiden då jag stötte på patrull och det var en del skit som inte ville fungera. Så vips var klockan 20:00 och Tim hade kommit hem, någon kvällsmat har vi inte hunnit laga och nu känner inte någon av oss för att genomföra det heller?

Nea är som sagt dålig igen och det märks tydligt då jag får bära runt henne tokgråtandes i min famn i 20 min tills jag känner att jag ger upp och hoppas på att hon har gråtit sig så trött så att om bara Malin håller henne en stund till nu så somnar hon. (Malin har under tiden tagit läggning med Tim) Inte jättekul att alltid behöva lämna över allt till henne då hon är trött på bärandet oxå såklart, men mycket riktigt.... av knappen aktiverades så snart Nea hade hamnat i mammas famn. En liten stund senare sover hon nu i sin säng.....

Jaja, imorgon är en ny dag!

//Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar