lördag 28 februari 2009

Inte nu igen...

Sitter här efter en fruktansvärt jobbig natt.
Nea har blivit sjuk igen!
Det började igår på senkvällen med att hon vaknade och var täppt och hade slem, massor av slem i halsen. Vet inte om det bara var slemmet eller om hon hade ont i halsen oxå för hon svalde och svalde hela tiden, och klöktes. Vi gav henne näsdroppar, alvedon och mollipect. Hon var nämligen sååååå ledsen. Jag knäppte på mig bärselen så hon fick vara upprätt i en timma ungefär innan jag kunde lägga henne i sängen igen.

Jag vet inte hur många gånger i natt som jag hjälpt henne att lägga sig rätt och gett henne nappen. Det kändes som var femte minut.

Hon är fortfarande jätte snorig nu på morgonen och ska snart kolla tempen igen. Hade ingen feber precis när hon vaknade. Vi får se hur det artar sig under dagen.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar