lördag 28 februari 2009

Melodifestivalen

Fy vad besviken jag är..
Det blir bara värre och värre för varje år!!!!!

Förr var det årets höjdpunkt med denna festival, men det blir så sönder tjatat med alla dessa deltävlingar. Kända artister med skitlåtar går vidare bara för att svenska folket får rösta. Och dom röstar som sagt på artisterna INTE på låtarna!

Nu ska jag inte säga att alla låtar är skit.. men när man sen lyssnar igenom skivorna gång på gång så är det väldans många låtar som man hoppar förbi. Många fler än hälften.

Ikväll var det bara helt enkelt katastrof!!!!
Och den enda låten som "kanske" kunde fått gå vidare för mig var Sara dawn finer och vad händer med henne???? Jo, andra chansen.

Som sagt.. jag älskade detta evenemang när jag var yngre. Men nu blir jag tyvärr mest irriterad så, får se om jag bryr mig om att titta på skiten nästa år!?

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar