söndag 8 februari 2009

Söndag

Som jag sa igår så är Tim och jag bättre..

Nea däremot blir bara sämre.
Hon fick hög feber tidigt i morse och har blivit snorig. Hostan fortsätter som tidigare.
Det har med andra ord inte blivit mycket sömn för varken henne eller mig. Vid kl. 03.30 hade jag inte hunnit somna riktigt än. Hon vaknade hela tiden och då fick man upp å gå med henne. Mellan varven när hon "sov" så låg hon och gnydde. Stackaren!

Och min stackars man.. fy fasen va han har varit sjuk!
Han är fortfarande långt i från frisk och äter tabletter hela tiden, men idag skulle man nog kunna ana ett litet leende när han tittar på barnen i alla fall. =)

Den här "JÄVLA" influensan önskar man inte ens sin värsta ovän!!!
Fy fan vilket arbete när en hel familj insjuknar..

Jag hoppas verkligen att vi kan få vara friska ett tag framöver efter det här..

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar