torsdag 19 februari 2009

Så himla trött!

Ja, jag är så himla trött idag..
Nea hade bestämt sig för att skrika i 50 min i natt. Har ingen aning om varför, eller jag vet inte om det kanske kan vara magen. Hon har varit väldigt hård i magen nu. Men i alla fall var det jätte jobbigt.

Mamma har varit här en runda på förmiddagen för att passa Nea och Tim medan vi var på banken. Kan vara fruktansvärt jobbigt med barn med sig på sånt. Tack mamma!

Nu är det bara för mig att börja tvätta och städa lite. Ser ut som en bomb har slagit ner i precis hela huset. Jag har bara prioriterat att komma ut mycket och mat den här veckan. (alltså, många disk kvällar för Micke)

Senare i eftermiddag kommer Tims farfar och hämtar honom. Han ska vara hos sin Pappa i helgen och kommer hem på söndag kväll igen.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar