måndag 9 februari 2009

Ooo vad jag älskar min man!

Tidigare ikväll så lagade Micke kvällsmat.
Jag hade varken ork eller inspiration att ställa mig vid spisen. Men som vanligt svänger han lätt ihop lite mat och håller samtidigt efter ordningen i köket. När jag själv ska laga mat ser det ofta ut som en bomb har slagit ner. Då kommer min man, han ler och säger..

Det är min fru det här! =)

Jag hann natta Tim innan Micke snabbt åkte iväg till min pappa på ett datauppdrag. Och jag fullständigt säckade ihop när jag hade nattat Nea.. Mådde så där kymigt.. nästan illa. Så när jag kom ut i köket och såg disken som var kvar så bara sa det stopp. Men...

Då kom min underbara man hem igen och klockan var nu 22.00. Och det första han tar tag i är, disken.

Det är så jäklans skönt att man inte alltid behöver be varandra om saker som ska göras utan bara kan göra det ändå.. Att dela på bördan.

Jag helt enkelt bara tok älskar min man!!!

//Malin

1 kommentar:

  1. Hehe...kan inte säga att jag känner igen det här hemma....kan inte ligga i släkten...

    SvaraRadera