lördag 30 juli 2011

Alla dörrar på plats :)

Äntligen har jag alla spegeldörrarna på plats på min nya garderob!

Idag ringde jag min pappa och frågade om inte han kunde följa med Micke till Ikea och byta den spegeldörren som var trasig då det både behövdes bärhjälp (otympligt och tungt) och hans släp till detta.
Tusen tack för hjälpen!

Maja och Max hade kommit ett par timmar tidigare och Alice stannade här med mig och dom andra barnen så länge. Max och Alice fann varandra och lekte jätte bra ihop:)

Det blev bara makaroner och korv till lunch vilket blev en succé, för barnen hoppade jämfota medan jag tyckte att det var tråkmat idag. Hmm..

På eftermiddagen kom även Carola förbi en sväng och när dom kommit tillbaka från Ikea så fikade vi lite. Barnen var som tokiga idag och ville ha så mycket kakor så vi fick lov att sätta stopp så att där fanns plats för kvällsmat oxå.

Maja, Max och Tim satt där uppe och tittade på film ikväll.
Lördagsgodis och lite chips och popcorn till  i högsta hugg sen var dom nöjda ;)
Nea satt nere med sin film och sitt lördagsmys.

Max valde att åka hem till mamma igen när det blev läggdags och de andra sussar gott i sina sängar!

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar