onsdag 13 juli 2011

Uppdatering av April månad!

Ja, vad hände i April??

Micke åkte till Kina med jobbet vilket jag oxå skulle ha gjort men stannade hemma med sjuk Nea. Ett val jag absolut inte ångrar då barnen alltid går i första hand, MEN.. det grämer mig otroligt att jag missade det.

Nea började bli "lite" bättre från sin långtids sjuka som läkarna kliade sig i huvudet av.. men hon blev långt ifrån bra. Hon började lite smått på dagis igen.

Vi fick på min sida av familjen ett glädjande besked som gjorde att vi alla kunde slappna av och framförallt fira ordentligt! :)

Hampus, Lollo, Annie, Benge, Kalle, Elisabeth, Frida, August och Jessica fyllde år.. (förlåt om jag missade någon nu)

Här kommer lite bilder..
Dom ligger lite blandat i förhållande med datum.

Nea med sitt stooora påskägg

Påskmat hos min mamma..
och då var inte allt framme än ;)

Liam och Tim

Mijo

Vår gamle Hampus

Max

Nea och Maja

Nea

Tim



Hampus fyller 15 år!
Hampus

Mijo

Alice och Liam

Benge


En dag i lekparken!
Nea fikar i lekparken

Tim

Nea

Nea klipper och klistrar

Nea har ritat sin pappa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar