torsdag 14 juli 2011

Uppdatering av Maj månad!

Maj inledde jag tillsammans med min mor och Marita då vi stod på Loppis på Tyrolen i Blädinge. Vi hade himla tur med vädret då solen sken så att jag brände mig i ansiktet men det var rysligt kalla vindar emellanåt 11-12 grader. Många besökare kom med bara kortbyxor och linnen då det hade varit mycket varmt ett par dagar innan. När vi precis hoppade in i bilen på väg hem kom spöregnet. Dagen efter kom det snö igen..

Nea vann alvestahandlarnas tävling..
Fina Hello Kitty magneter.

Stod med min mor på Loppisdag i Gemla folkpark där vi definitivt sponsrade så att ridningen gick runt när Micke och Nea kom dit. Hästtokig tjej som vi har så skulle hon rida hela tiden och 13 gånger blev det (om vi räknade rätt.. kan ha missat nån gång). Kände oss lite lätt ruinerade..

Gjorde upptäckten eller rättare sagt fick det bekräftat för mig som jag misstänkt en tid, att jag är nu inte bara laktosintolerant utan oxå allergisk mot vitlök. Som jag mår när jag äter det vill jag inte att någon ska må. FY!!!!

Det var morsdag och jag blev firad med kaffe på sängen av Nea som var det enda barnet som var hemma.

Vi var på familjefest på Nea's dagis.

Micke, Nea, Mijo och Marita fyllde år. (förlåt om jag missar någon nu)

Tim blev tillsammans med sin tjej den 5:e och dom är fortfarande tillsammans.



Nea 3 år!





Tårtorna kommer från Tårtfröken





Micke fick oxå en tårta gjord av Tårtfröken utav Jocke, Elin, Aaron och Liia

Mormor och morfar med ett stoort paket


Som innehöll en cykel..
Gissa om hon var glad!?!?!!!

Max Tim Nea och Maja

Aaron

Allra första turen på nya cykeln

Lollo och Nina

Liia och Elin



Tim, Mikael, Micke, Nea, Mijo och Annie

Nea och Mijo


Mijo 4 år
Mijo och Julius


Alice och Liam



Mamma/mormor Kina
Dom säger ju att utvecklingen går bakåt när man blir äldre?? ;)


Sommarfest på Nea's dagis
Pippi Långstrump på besök

Fiskedamm

Lite fika

Här kunde man göra stooora såpbubblor

Tim med en klasskamrat som oxå har syskon på samma dagis


Ponnyridning i Gemla folkpark





En vanlig vårdag..


Micke 34 år
Mickes fina blombukett han fick skickad till sig från sin mamma och Ove

Dricka paus hos Carola vid Route 126 Classic grill

Loppisdag i Tyrolen

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar