måndag 18 juli 2011

Loppisdagen!

Ja, det blev sent i säng kvällen innan (ca 01) och klockan ringde vid 05.00.
Det var till att stiga upp, duscha och packa ut det sista i bilen innan jag kl.07.00 stod och hängde på dörren till kondiset i Alvesta. Jag hade i uppdrag att hämta 30st nybakade frallor till dom som hade hyrt platser.

Det regnade hela vägen ut men avtog ganska snabb efter att jag kom dit.
Vi kände oss lite nervösa över vädret trots att SMHI sa att det skulle spricka upp under dagen.

Började plocka upp kläderna som skulle säljas vilket är en hel del, trots att jag redan innan har fått mycket sålt.

Micke kom ut framåt lunchtid med Nea och Tim, och visst hade SMHI rätt.. det blev kanon fint väder på eftermiddagen.






Fiskedammen


Äntligen fick Nea rida igen :)




Det var en lyckad och rolig dag, trots att jag inte fick så mycket sålt. Men lite blev jag allt av med ändå. Hoppas att mamma bestämmer sig för att göra detta nästa år igen för det har blivit som en trevlig liten tradition.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar