onsdag 28 januari 2009

Så var det dags igen..

Just när jag hade börjat bli bättre så kommer ett bakslag. Jag mår jätte mycket sämre igen. Febrig, tjock i näsan och jätte ont i halsen. Men hur ska man hitta krafter till att bli frisk när jag aldrig får sova. Nea vaknar precis hela tiden. Och då menar jag "hela" tiden!

När klockan var 1.40 inatt så kom Tim tassandes för då kunde inte han sova.. Jag trodde att klockan kanske var sådär 5 eller 6. Det kändes så efter som jag sprungit så mycket med Nea, och insåg då att jag hade ju knappt sovit någonting.. Då börjar Nea oxå att vakna till så jag frågar Micke om han vill ta stor eller liten? Han svarar liten. Så jag går med Tim upp och hör hela tiden som jag sitter med honom hur Nea skriker där nere. (hon är en mammagris) Springer ner för att amma henne lite och se om hon somnar om av det. Nix, nu är hon pigg och vill egentligen inte alls sova. Men tillslut lyckas hon somna i sin säng men vaknade nog var 10:e minut känns det som.

Fy vad jag är TRÖTT!

//Malin

1 kommentar:

  1. Hej gumman glöm ej att plastmormor kan komma och passa lillhönan. så du kan sova kram marita

    SvaraRadera