tisdag 9 augusti 2011

En liten snickare i familjen :)

Det var segt att komma upp idag oxå, tyvärr.
Men det flöt på ganska bra ändå tycker jag och vi kom iväg i tid.

Det var lite nervöst att stiga över tröskeln till dagis även idag.
Men det släppte ganska fort och hon stod i fönstret och vinkade till mig när jag gick.

Det hade gått jätte bra även idag och hon hade även fått vila en timma på dagen. Han (Arne har jag för mig att han heter) hade sövt henne ute i vagnen då han hade hört från sin kollega, att jag berättat om hur svårt det var att hålla henne vaken igår.. Va gulliga dom är! Vi kom överens om att känna av hur pigg/trött hon verkar vara och hur det går med läggningen på kvällarna om huruvida hon ska sova eller inte på dagarna.

Idag fick hon med sig sin sångpåse hem som hon hade på sin gamla avdelning så hon hade sångsamling med mig så fort vi kom innanför dörren. Hon var så söt och go så tårarna nästan kom på mig ;) Hon hade även med sig en bräda hem som hon hade snickrat på idag :)



Vi åt lite spagetti och köttfärssås till kvällsmat och Micke ringde så Nea pratade en stund med honom oxå.

Nu är klockan så där mycket igen.. och hoppas på mer sömn än de tidigare nätterna.


//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar