onsdag 10 augusti 2011

Imse vimse..

Den här fina tavlan hade vi glömt att ta hem igår.. så nu ska vi hitta ett perfekt ställe att hänga den på ;) Nea tyckte att det var roligt att visa den och undrade om jag inte blev rädd för den?? Stackars flicka, som fått erfara min spindelskäck *fniss*

Det hade gått jätte bra på dagis idag oxå, men hon ville tydligen INTE sova där.
Det märktes direkt då vi inte hann mer än hem så slumrade hon i soffan ändå jag försökte vaka på henne. Det var bara att lyfta upp och skoja igång henne, vilket inte var det lättaste. Men som tur var hade Lollo precis kommit och hade fika med sig och det kunde lilla Skrulltan tänka sig.. :) Lollo lekte en massa med Nea medan jag gjorde mitt bästa att röja upp det värsta på övervåningen.

Så här känner jag mig nu och har i och för sig gjort i flera dagar.
Det går helt enkelt inte sluta att gäspa!

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar