torsdag 4 augusti 2011

Igår.. onsdag!

Vi vaknade i husvagnen och åt frukosten på altanen igen enligt önskemål från barnen. Det gick lite lättare denna natten att få barnen att somna. Jag känner mig som prinsessan på ärten?? Har aldrig innan haft problem med att sova i en husvagn pga ont i rygg osv. Men det är ohållbart känns det som?? Det är så ojämt och hårt. Men det är väl åldern ;) En annan sak vi konstaterat är att vi inte får plats när vi är alla i husvagnen, utan att skaffa en madrass så att en får sova på golvet isf. Nu fick vi plats eftersom Max är hemma hos mamma. Men drömmen är så klart en stor och modern husvagn som står uppställd/säsong på Öland :)

Detta är min dröm!
(lånad bild)

Jocke kom med Aaron och Liia en runda och barnen lekte och badade. Vi åt lunch tillsammans och sen gick Jocke hem medLiia som skulle sova en stund och Aaron stannade kvar här så länge för dom skulle komma tillbaka sen. Senare så anslöt även Elin och dom åt kvällsmat här. Elin och barnen gick hem, Micke och Jocke drog ut på sjön för att fiska. Jag slavade med disk och tvätt under tiden ;) La barnen i lite mer rimlig tid igår och vi sov förresten inne. Det var skönt att vara tillbaka i sin säng igen:)

Tyvärr togs det inga kort igår, men det känns som att badkort har jag visat så mycket de sista dagarna så det gör inte så mycket.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar