måndag 8 augusti 2011

I tordags!

Kommer knappt ihåg vad vi gjorde i torsdags då dagarna bara flyger förbi..

På förmiddagen i torsdags hoppade jag i poolen med Maja och Tim. Nea var inte så sugen på att bada så hon stod bredvid istället. Vi slappade mest hela dagen, eller barnen kanske jag ska tillägga. Jag försökte tvätta och plocka här hemma lite, som vanligt. På eftermiddagen gick vi ut på promenad. Jag hämtade ut ett paket som äntligen hade kommit och så gick vi till konditoriet för en fika. Fortsatte promenaden till Glassbomben för en mjukglass. Nea somnade tyvärr på väg dit så hon fick en pinnglass här hemma sen. Vi åt kvällsmat som Maja bestämde då det var sista kvällen hos oss för den här gången och hon ville ha makaroner och köttbullar. Micke, Maja och Tim avslutade kvällen med lite Nintendo Wii innan Micke körde hem Maja till sin mamma.

Lekställningen vid Glassbomben
Under tiden Micke körde hem Maja så blev både Tim och Nea gigantiskt trötta..
Tim somnade i soffan..
..och Nea föll ihop på golvet när vi skulle gå upp till sängarna.

När Micke kom hem upptäckte han att vi hade en gäst i trädgården så jag var tvungen att gå ut å titta :)
en söt liten igelkott

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar