måndag 7 februari 2011

Äntligen..

Äntligen börjar man se lite ljus i mörkret.

Jag utmanade ödet lite inatt då jag väntade extra länge med medicin till Nea. Peppar, peppar så gick det bra. Men nu på morgonen när hon vaknade UTAN feber så hade hon ändå jätte ont i pannan, benen, magen och i örat.
Jag tycker så synd om henne!

Tyvärr verkar det som att hon har dragit på sig hosta oxå.
Kan ju hoppas på att det bara är nu på morgonen innan hon har mornat till sig för hon behöver verkligen inte mer skit nu.

Idag har jag lovat henne att pärla med dom små pärlorna och så ska vi kanske göra pärlhalsband. Hon älskar att pyssla med såna där små pilliga saker.
Hon har haft stora pärlor nu ett tag men vi har bara en platta till dom så det är klart inte så roligt i längden. Men hon har gjort fina grytunderlägg utav dem. Ett har vi och ett gav hon i present till sin mormor som hon själv hjälpte till att slå in i presentpapper och det var verkligen spännande för henne. :)

Nu håller vi tummarna stenhårt att hon är på bättringsväg!

Jag frågade Nea om vi skulle sätta in en bild här i inlägget
och då säger hon.. Ja, Shrek!

Så här är en bild på Shrek, en av hennes favoriter.

//Malin

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att det har vänt nu! Orkar hon pärla så är hon nog på bättringsvägen!!! Vilken fin bild på Shrek, han är ju så stilig å häftig ;o) Kram!!!

    SvaraRadera