onsdag 23 februari 2011

Vi ska verkligen aldrig få vara lyckliga?

Det är helt otroligt att vi aldrig någonsin ska få känna lycka. Har för en dryg timme sen varit inne i stan och hämtat upp Maja och Max för att vi äntligen skulle få en extra dag tillsammans.

Alla barnen har sportlov och det är skönt att kunna få en hel dag med varandra.
Vi hade planerat att vi skulle ge oss ut efter lunch och köra fyrhjuling hela familjen hela dagen.

Det hinner inte gå 30 min innan jag känner att Maja är jättevarm i pannan när jag pussar henne.
Orolig som man blir, då det inte är samma typ av värme på feber som lekvärme (fast de knappt har hunnit börja leka, det har inte heller gått vilt till.)
går jag och hämtar örontermometern....... 38,4!!

Försöker verkligen hitta på alla möjliga orsaker och tar för säkerhet en rumptemp. För att det har visat sig att olika örontermometrar kan visa lite olika beroende på örongångar och vinkel.

Jo då 38,4 även där!

Just nu är jag villrådig i hur vi ska göra, det är inte något kul för henne att vara sjuk på en plats som inte känns som hemma. Samtidigt är önskan självklart mest från mig att jag får ha kvar henne, bara lite till!!

Man längtar ju ihjäl sig efter dem och vill liksom inte släppa dem när de äntligen är här.

Är så jävla ledsen över att vi aldrig får vara tillsammans och få vara friska. Varje gång vi planerar något i vår familj ska det gå åt helvete!!!

Det är inte utan belägg som jag kan hålla med min fru om att det verkligen verkar vila en förbannelse över vår familj.


Är så jävla trött på att vi inte kan få lite mera medgång. Jag begär inte att hela världen ska stanna och fokusera på oss men det vore fan på tiden att vi fick må bra och ha lite trevligt tillsammans.

Vi har snart absolut ingen glädje kvar i våra liv!!!!!!!!!!!!

//Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar