lördag 12 februari 2011

Sorg och saknad för många vänner..

Jag kan inte riktigt sätta mig in i hur det känns att ha förlorat någon man håller kär. Men jag kan ända ana det, då vi höll på att förlora vår Nea.
Men det är ändå inte samma sak.. vi har ju henne kvar!
(och jag har alla mina mor och farföräldrar kvar..)

Igår var en jobbig dag för en gammal vän till mig..
Hon har förlorat sin son, och igår blev hennes dotter lika många dagar som hennes son var när han gick bort.

Mycket känslor och tankar en sådan dag!
Här kan du läsa hennes berättelse.

Idag är det två år sedan min arbetskamrats mamma hastigt och oväntat gick bort.
Jag känner oerhört mycket med dem. Inte bara med min arbetskamrat utan oxå hennes underbara syster och självklart hennes bror och pappa.
Ni är en härlig och stark familj!

Vill ni läsa vad jag skrivit om detta innan så kan ni göra det Här och Här.
Det berörde mig oerhört mycket!

Om ca en månad är det fyra år sedan min svägerska förlorade sin mamma hastigt och oväntat. Jag vet att det har varit fyra tuffa år.. och jag känner med dig/er.
Med min "lille" bror och era två underbara barn har ni gått genom eld och vatten.
(tänker på låten, som passar bra in på er ;) )

Vill med detta inlägg berätta för er alla.. att jag tänker mycket på er!

Styrkekram till ALLA mina vänner som förlorat någon!
(eller råkat ut för andra tråkigheter)

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar