fredag 14 januari 2011

Äntligen fredag..

..fast veckan har gått väldigt fort ändå måste jag säga.

Idag har vi fått vaccinationen inför Kina resan på jobbet. Nu är det bara nytt pass som måste fixas, både för Micke och mig.

Tim har varit mycket bättre idag lite snuvig fortfarande men inte på samma sätt som igår. Skönt!

Nea var så trött, så trött när jag hämtade henne på dagis idag så det var bara gnäll hela tiden. Sen helt plötsligt piggnade hon till och hon hoppade så glatt in i duschen för jag lovade att vi skulle elda i öppna spisen. Hon tok-älskar när vi eldar där och ber om det nästan varje dag.

Så först hade vi tacos-mys och sen var det dusch och sen eldning. Kan avslöja att Tim var den som gav upp först. Han somnade i soffan så jag fick väcka honom för tandborstning. Nea var inte sen på att hänga med å borsta sina tänder. Hon var rejält trött och sugen på välling.

Nu har jag suttit och pratat en stund med min man som jag inte sett sen igår morse, och jag är så gigantiskt trött så att nu går jag å lägger mig.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar