torsdag 13 januari 2011

Tröttheten fortsätter..

Jag är bedövande trött fortfarande och börjar nästan bli orolig. Igår var jag i och för sig upp sent men det är inget jag är ovan vid precis. Ja, ja..

Idag skickade jag iväg Tim till skolan förkyld men ingen feber. Hade dåligt samvete hela dagen. Men det går ju inte stanna hemma för minsta lilla heller!?! I vilket fall så sa jag till honom att känner han sig febrig så får dom ringa till mig från skolan så ska jag hämta honom. Tycker nog att han var oerhört pigg mot många andra man sett när man hämtar eller lämnar på skolan. Barn som hostar så dom nästan spyr och snor som hänger. Usch.. Så illa var det inte med Tim vill jag lova och dagen hade gått jätte bra sa han. Dessutom ringde en annan mamma mig när jag var på väg från jobbet att hennes pojke och Tim ville leka så han föjlde med dem hem.

Till min räddning för kvällen (då Micke är på marknadsmöte) så kom Lollo hit med pizza och passade sen Nea medan jag hämtade Tim hos kompisen. Det var en bit att köra dit så det var oerhört skönt att inte behöva sätta Nea i bilen igen för då hade hon garanterat somnat.

När barnen hade lagt sig blev vi sittande, och det var jätte skönt att prata om allt mellan himmel och jord för det var ett bra tag sen vi gjorde det.

Nu ska jag gå å lägga mig för mina ögonlock är såååå gigantiskt tunga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar