fredag 28 januari 2011

Aldrig blir man nöjd ;)

Nu känner jag att jag bara mååååste få gnälla lite...

Vi köpte ju ny badrums inredning och gick då tyvärr på den billigare varianten från Ikea, nämligen Lillången.



Jag bara HATAR detta handfatet.

Det är jätte fint men oerhört opraktiskt.
Hur i hela friden man än försöker tvätta händerna "utan" att det ska rinna bakom i (jag vet inte vad man ska kalla det) nersjunkningen, så misslyckas man.

Så nu har jag en disktrasa hängandes på kanten av handfatet som man får torka upp där bak med varje gång man använt kranen. Och vid sista torkningen går det inte att skölja ur disktrasan för då blöter man ner där bak igen.
..Suck!

Vi får försöka hitta en kran som går oerhört långt ut istället, vilket vi trodde att vi redan gjort.. men, men.

Dessutom så är det nästintill platt inuti, så ifall man spottar tandkräm måste man kämpa på för att få det nerspolat.

Så, där har dom verkligen inte tänkt till.

Men toalettstolen, skåpen och lådhutsen som vi köpte till trivs jag jätte bra med.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar