tisdag 4 januari 2011

IKEA

Idag har det äntligen blivit av!
Vi åkte till IKEA trots att Micke fortfarande inte känner sig pigg. Men av alla dagar så passade denna bäst då min mamma kunde komma hit och passa barnen undertiden vi var iväg. Jag gillar inte att åka till IKEA och definitivt inte med rastlösa barn när man ska gå runt där och ta viktiga beslut. Så det var skönt att få lite barnvakt idag.
Det gick förvånansvärt bra och fort ändå.. men tacka vet jag Ullared. Dit åker förresten Tim och jag på en liten utflykt imorgon.

Men nu har Nea äntligen fått en ny säng och ett eget rum!
Hon är helt lyrisk över hela alltet med rummet. Men bäst just nu var det lagom stora bordet som hon kan sitta vid och fika med pippi-servisen och laga mat på nya spisen.
Den nya sängen

Nu ska jag mysa ner mig i soffan en liten, liten stund innan jag måste sova. Det blir att stiga upp tidigt imorgon.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar