onsdag 9 mars 2011

Denna väntan!

Sitter här och väntar på att telefonen ska ringa.
Jag ringde in för att prata med läkaren vi har haft till Nea då hon fortfarande har lite temp varje dag och så har jag "tusen" frågor om diverse saker då jag fått mycket tips som kanske kan undersökas på henne.


Vi har ju en tid till röntgen på fredag men fick inte någon tid till läkaren vad jag kunde utläsa. Det är möjligt att dom ber oss gå upp till henne när röntgen är klar men blir det inte så, så kommer det gå över helgen och garanterat några dagar till i nästa vecka innan vi får en ny tid. Och jag behöver även ett nytt intyg på att vi är hemma för det är sista dagen på det andra intyget idag.

Jag börjar känna lite lätt panik nu..
Det måste bli klart med Nea's utredning innan Kina annars kommer det inte att bli någon resa för mig. Det är ju inte ens fyra hela veckor kvar tills vi åker.

Nu får hon faktiskt ringa tycker jag ;)

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar