lördag 5 mars 2011

Grillat!

Jag skulle ju klura ut vad jag ville ha för gott ikväll och det blev grillat.
Första gången för i år och åh, vad gott det var..
Man kunde riktigt känna smaken av sommar. Till och med jag som är en inbiten vintermänniska fick längtan efter en skön sommarkväll, fast utan mygg då förstås.




Nu inväntar vi melodifestivalens andra chansen.
Elden är tänd i öppna spisen och snart ska vi plocka fram lite gott till tv-kvällen.

Nea är jätte trött då hon inte har vilat på dagen och jag har fått väcka till henne ett par gånger ikväll när hon nästan somnat till. Men lite mys vid elden och Tom & Jerry på tv:n har fått henne att piggna till, lite i alla fall.

Hon har fortfarande lite feber av och till.. 38.0 låg den på tidigare idag :(
Men hon är vid gott mod ändå tycker jag.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar