torsdag 24 mars 2011

Rycka upp mig..

Ja, nu måste jag försöka rycka upp mig.. men det är inte lätt.

I morgon har jag varit hemma 5 veckor med Nea och fortfarande samma status på henne. Varken bättre eller sämre..

Resan till Kina har blivit inställd för mig och Tim har det kämpigt av och till i skolan där det är möten på G till höger och vänster, känns det som.

Det finns en jobbig sak till i nästa vecka som jag inte vill lägga ut här, men det påverkar mig mycket..

Nea's händer har blivit värre idag..
Här är några bilder på händerna, det ser tyvärr mycket värre ut i verkligheten.


Här har det blivit som ett par fjällande fläckar


Här är det som en slags blodutgjutelse


Och så har vi prickarna uppe på händerna som oxå finns
en bit upp på armarna och på magen.


//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar