torsdag 3 mars 2011

Jag har fuskat..

I måndags hade det gått exakt 2 veckor efter min invägning på min egna viktresa som SKA neråt.
-2,2 kilo!!! Jippi!!!!

Det som känns bäst är att jag egentligen inte gjort någon direkt förändring med kosten, hittills. Jag har däremot slutat fika och att äta godis i veckorna.

Jag har har en dag i veckan att "svulla" som jag kallar det, i diverse sötsaker, chips och gottigt och det är på lördagar.
Blir jag sugen på övrig tid tar jag lite salta pinnar.

I går gick suget över styr och jag bestämde mig till slut för att äta lite godis i alla fall.. Det behövdes inte mycket förrän jag var nöjd och ville ha mina salta pinnar istället.

Nu har jag berättat det i alla fall och det känns mycket bättre än att hyckla om det och säga att jag inte har fuskat något.

Nu tar jag nya tag igen.. och på måndag börjar jag med Nutrilett i fem dagar. Får se hur det går men håller förstås tummarna för att jag klarar det.


//Malin

1 kommentar: