måndag 28 mars 2011

Måndag

Det är måndag, Nea pysslar lite med papper, sax och lim.
Jag funderar på vad jag ska få i mig till lunch.
Känner mig inte hungrig alls utan känner mig mest nedstämd
och har gråten i halsen.

Jag är nu inne på 6:e veckan hemma med Nea och visst kan jag ibland ana förbättringar men sen faller det igen..

Har en telefontid med hennes läkare i morgon och känner inte ens hopp om att dom ska ta det på allvar å fortsätta leta vad det kan va.

Ja, det är helt enkelt lite (mycket) deppigt nu av många anledningar och att det har blivit vår ute gör inte saken bättre för mig. Jag är jätte glad att det är vår men jag är sååååå trött, precis som alltid när det blir ljusare ute.

Som sagt.. ska försöka få lite mat i magen och se vad lilla Skrulltan och jag ska hitta på sen.

//Malin

3 kommentarer:

  1. Hej, har Nea fortfarande feber? Äter hon fortfarande ingenting? Hoppas på att läkaren har nått vettigt att säga imorn.

    SvaraRadera
  2. Ja, tyvärr har hon fortfarande feber.
    I lördags hade hon däremot ingen feber utan jämn temp hela dagen.. 37,5 både morgon, middag och kväll.

    Hon äter fortfarande bara välling med undantag av lite, lite kräm med mjölk ibland. Yoggi har hon mer eller mindre slutat äta vilket hon gjorde innan om det absolut inte var några klumpar i.

    SvaraRadera
  3. jag äter inte heller klumpar i yoghurten utan bara citronyoghurt. Får kväljningar av klumpar, så jag förstår henne.

    SvaraRadera