söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År!

Vi firade in det nya året med min mamma, Göte, Nina, Mia och Lasse. Lika trevligt som alltid.. Smaskig förrätt och gigantiskt god kalkon. Efter det var man så mätt så jag kunde faktiskt inte riktigt njuta så mycket som jag hade velat av efterrätten ;) Vi hade en ganska stor raketpjäs med oss och Göte hade köpt en gigantiskt stor låda som vägde 16kg. Det var riktigt fint att titta på.. Som vanligt hade vi lite smått å gott i smällarepåsen då Tim tycker att det är himla roligt och spännande. Nea ville gärna sitta nerkrupen i vagnen å mysa. Hon tyckte det var lite läskigt sa hon men satt så fint och tittade när det smällde.

Nea var nyårsfin med en lila klänning

Sååå gott med hummer

Den här förrätten passar Tim som handen i handsken.. Han älskar avokado och bara tokälskar allt vad skaldjur heter.

Häftiga glas med lysande fot som jag köpte till barnen.. Dom var väldigt uppskattade kan jag berätta :)

Tråkigt att vänta på raketerna..
Poserande Tim..

Kina, Mia och Tim. Blev tyvärr inga bra bilder ute då den var dimmigt som bara den och det ser nästan ut som om det snöar.

Både Nea och Tim fick varsitt lysrör

Micke fixar med små raketer/smällare tillsammans med Tim

Superlånga Tomtebloss..

..som självklart Nea oxå ville ha :)

Till sist tände vi en Khom Loy som steg upp så fint på himlen och jag önskade att vi alla hade haft varsin att skicka iväg för det var sååå fint.
//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar