måndag 30 januari 2012

Ingen förbättring

Jag trodde faktiskt att det skulle vända på Nea nu, men det blir bara värre och värre. Själv kunde jag inte somna igår utan först någon gång mellan 03-03.30 slumrade jag till för att bli väckt av Nea vid 05.35. Hon var jätte varm och ville ut å ligga på golvet på toaletten. Lite rädd igen? för att kräkas misstänker jag. Så jag bäddade till henne där, tog tempen (39,4 direkt från sängen) och gav medicin. Sen ville hon förstås att jag skulle läsa. Bäddade till henne på soffan efter en stund och vi tittade på Alvin och gänget. Efter den filmen tittade vi på Spöket Laban och hon har även tittat på Nils Karlsson pyssling. Hon är snuvig och har ofantligt mycket segt slem som låter djupt ner när hon hostar.

Bli frisk nu lilla Prinsessan!


//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar