torsdag 26 januari 2012

Uttråkad kille

Jag har haft en pigg men uttråkad Tim hemma här idag.
Kan säga att han blev väldans sur när jag sa att han skulle vara hemma i morgon oxå. Vi är i princip hundra på att det inte var magsjukan, men man vet aldrig så bättre att ta det säkra före det osäkra. Han har ätit alla mål idag och inte behövt gå på toa mer än å kissa så klart.

Min läkare har ringt tillbaka till mig idag och jag är sjukskriven t.om tisdag. Ska ta det lugnt och bara tänka på mig själv.. Hur gör man det?? Vara ute och gå osv.. Det blir nog bra så småningom.

När Tim och Nea busade innan ikväll trillade Nea och slog i pannan så hon har ett blåmärke. Dessutom bet hon upp ett jack vid sidan i munnen så där blödde. Hon somnade gott innan så hon hade nog inte så ont längre i alla fall.

Väntar på att en maskin med tvätt som ska hängas upp ska bli klar, sen ska jag nog lägga mig.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar