torsdag 5 januari 2012

Vilken flopp!!

 

Som vanligt går allt man vill försöka se, när man har som mest att göra så vi fick spela in å titta senare på kvällen.

The voice! ..viken flopp..
Jag tyckte att det var så pinsamt att se dessa artister (coacherna) sitta å tycka till?
Sälja sig själva med dåliga argument till varför de tävlande skulle vara med i just deras lag.

Jag var en trogen följare av True talent och tyckte att deras utslagsröstning på veckofinalerna var totalt oacceptabla. Att coacherna skulle sitta och ha sista utslagsrösterna vilket gjorde att självklart röstade dom för att behålla den som var med i deras eget lag. Men för övrigt var det sakligt och seriöst.
Jag gillade verkligen True Talent!

Åter till The voice..
Kommer av ren nyfikenhet att titta ikväll igen men hyser inget hopp om förbättring.
Kära nån.. hur tänkte dom när dom satte ihop de här coacherna??
Hela röstningen är pinsam. De stackars tävlande är ju bra och ändå sitter dom kvar utan att trycka på knappen. Och hur vet jag det då?? Jo, för dom som suttit kvar utan att ha tryckt på knappen sitter och talar om hur jäkla duktiga de tävlande har varit. Dom ska ju lämna sin kritik.. vad de tävlande ska jobba på osv. Hmm..

Kan nog inte riktigt få ner i skrift vad jag tycker om det, för det känns lite svamligt när jag skriver känner jag. Men ni har hajjat att jag definitivt inte gillade konceptet i alla fall.

//Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar