tisdag 3 januari 2012

Jul med Maja och Max!

Vi får ju ett antal "Julafton" med våra delade familjer..  men det bästa är ändå rätt om det är på självaste julafton eller ett par dagar efter, att se barnens ögon tindra när dom får öppna paketen.

Maja och Max kom till oss i torsdags (29/12) och vi hade en STOR hög med julklappar till dom. Det var från oss, min mamma och Göte, min pappa och Carola, min bror med familj. Och alla fyra barnen fick varsitt kuvert med pengar från min mormor och morfar. Jag hade sparat kuverten som var till Tim och Nea oxå plus att alla fyra fick varsitt paket med Kinder ägg. Eller kopiorna av dom rättare sagt.. så fick ju Nea och Tim öppna något de oxå. Inte så kul att bara titta på rätt om dom vet att dom redan fått öppna sina.











Maja staplar alltid sina så fint efterhand som hon får dom

Och Max bygger alltid in sig med sina.. ställer dom lixom som en ring runt sig



Max nya dinosaurie dräkt :)

Lite kvällsmys med mina små pepparkaksgubbar :)


Max som bara är över dagen åkte hem framåt kvällen och vi andra mös ner oss i soffan och tittade på film länge, länge.

//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar